Food Journal | 5 Days

V minulém příspěvku se rozproudila vášnivá debata ohledně low-carb stravování, přestože jsem hned v úvodu upozroňovala na to, na co se beztak opět v komentářích útočilo. Každý přístup je jen jedna z mnoha cest, která ovšem nemusí někomu vyhovovat. Dokonce může vyhovovat někomu jen v určitém období či čase. Mějte na paměti, že způsobů jak dosáhnout ideálního stavu ve stravování, je více. Jen si ten váš musíte najít. I u mne se časem mění. Hodně štěstí a nechte se inspirovat 



26. srpna 2016

Snídaně: snídala jsem venku - jablko, mandle
Svačina: hot smoothie RECEPT
Oběd: smažený květák, brambory
Svačina odpoledne: bílý tučný jogurt, chia, mandle, jablko, lísko-oříškový krém
Večeře: proteinové pečivo, máslo, zelenina, šunka


22. listopadu 2016




Snídaně: šunka, volské oko na kokosovém oleji, mandarinka, plátek proteinového chleba
Oběd: batáty pečené s mrkví na tymiánu, trhané kuřecí maso
Svačina odpoledne: medailonky s mandlovým krémem RECEPT
Večeře: salát ze zelí, mrkve, okurky a šunky, plátky mozzarelly light, zelený čaj se zázvorem.



18. ledna 2017

Snídaně: večerní pečivo, máslo, krůtí šunka, okurka, ředkvičky
Svačina dopoledne: hrst mandlí
Oběd: teplá ovesná kaše - mix ovesných vloček a semínek zalité horkou vodou, kokosový olej, skořice, kokosová mouka, mandlová mouka, raw třtinový cukr, kiwi
Svačina odpoledne: proteinová tyčinka, menší banán
Večeře: osmažená cibulka, česnek a kari koření, rozmixované velké rajče, uvařená čočka, ocet, volské oko, mrkev
21. dubna 2017



Snídaně: moje úplně nejoblíbenější záležitost posledních dní, slanina, vejce, zelenina. Bílkovinný chléb není potřeba, dojídala jsem zrovna u tohoto chodu až později. 
Oběd: vařený květák, pomerančové kuře se sezamem
Večeře: Osmažená zelenina na lžičce kokosového oleje + koření, volské oko a dva plátky opečené slaniny. K tomu večerní pečivo :-) Měla jsem i ke snídani. Dala jsem si znovu navečer.


23. dubna 2017



Snídaně: low-carb cheesecake, je to klasický tvarožník, který tu už má recept, jen jsem
namísto mouky použila mouku ze slunečnicových semínek, místo sladidla proteinovou odměrku
s příchutí med-čokoláda, namísto másla kokosový olej a kokosové máslo. Jako ovoce jsem
použila mražené jahody. Výsledek byl skvělý. Dříve by mi taková patlanina asi nešla přes krk,
ale teď si toho užívám :-) Jo a popatlala jsem to arašídovým máslem.
Večeře: osmažený plátek kuřecího masa s barbecue kořením a listová zelenina. Celé to ještě polívám trochou tuku.



Mějte se skvěle ღ

KRISTINA

Žádné komentáře:

Okomentovat