Všeobecné obchodní podmínky (VOP)


Tina Studio - Lifestyle služby
Kristina Dostálová, masérka, mentorka, poradkyně



1. Základní ustanovení

1.1. Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb ve studiu Tina Studio - Lifestyle služby (dále jen provozovatel) IČ xxx, v provozovně xxx, Bruntál 79201, a kupujícím (dále jen kupující), návštěvníkem provozovny (dále jen návštěvník) a uživatelem poskytovaných služeb (dále jen zákazník).

1.2. Provozovatel poskytuje poradenství ve výživě a masážní služby na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem (dále jen služba).
1.3 Nákupem dárkového poukazu nebo telefonickým objednáním konkrétního termínu služby projevuje kupující i zákazník svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.

2. Objednávka služeb

2.1. Termín návštěvy
Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem telefonicky nebo pomocí online rezervačního systému "Reservio". Dohodnutý termín je závazná objednávka. Provozovatel na dohodnutý termín návštěvy zákazníka rezervuje příslušný čas maséra, poradce, kapacitu a předepsanou temperaci studia.

2.2. Přeobjednání nebo zrušení termínu
Pokud se z vážných důvodů nemůžete na sjednaný termín dostavit, informujte o tom předem telefonicky, SMS, emailem nebo zrušením online rezervace přes rezervační systém Reservio, nejpozději však 24 hodin před sjednaným termínem. Pozdější přeobjednání nebo zrušení termínu, tedy méně než 24 hodin před sjednaným termínem, bude účtováno 50% z ceny vaší propadlé rezervace jako náhrada újmy. Pokud se na objednaný termín nedostavíte bez omluvy, činí storno poplatek 100% z ceny vaší propadlé rezervace. Stejná časová hodnota bude odečtena z hodnoty dárkového poukazu.

2.3 Předčasný příchod
Prostory studia nejsou přístupné v libovolnou dobu a ve studiu není čekárna. S ohledem na ostatní návštěvníky studia je možno přijít nejdříve 5-10 minut před dohodnutým termínem.

2.4. Pozdní příchod
Dostaví-li se zákazník se zpožděním určitých minut po dohodnutém termínu, bude služba provedena ve zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Pozdější příchod na službu se považuje, jakoby zákazník na sjednaný termín dorazil. Tento čas je blokován (rezervován) pro něj a tento čas odpovídá ceníku služeb. Stejná hodnota bude odečtena z hodnoty dárkového poukazu.

2.5. Absence zákazníka
V případě, že zákazník nemůže být přítomen, může za sebe poslat náhradu. V opačném případě platí bod 2.2.

2.6. Odmítnutí služeb
Poskytnutí služeb může být odmítnuto v těchto případech:
a) zákazník se dostaví na termín se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
b) zákazník se dostaví na termín v podnapilém stavu, nebo pod vlivem návykových látek
c) zákazník se dostaví na termín se zdravotními problémy medicínského charakteru
d) zákazník se dostaví na termín v nevyhovujícím hygienickém stavu
e) zákazník se během objednávání termínu služby vyjadřuje nepřístojným způsobem

2.7. Předčasné ukončení masáže nebo poradenství
Masáž nebo poradenství může být předčasně ukončeno, pokud se:
a) během masáže u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění
b) během masáže či poradenství u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových látek
c) během masáže či poradenství u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů
d) během masáže bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným způsobem

2.8. Doprovod a přístupnost
Masírovanou osobu může doprovázet jako návštěvník max. jedna dospělá osoba. V případě dětí mohou být přítomni oba rodiče. V případě schůzky pro poradenství ve výživě není další dospělá osoba přípustná.

2.9. Odchod z provozovny
Provozovna poskytuje nadstandardní zákaznický časový komfort. S ohledem na ostatní návštěvníky studia se očekává odchod každého zákazníka do 15 minut po skončení služby.

2.10. Informovaný souhlas zákazníka
Zákazník je před první masáží instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích. Pokud se rozhodne službu podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.

2.11. Ceník masáží a poradenství ve výživě
Ceníky jsou k nahlédnutí v provozovně a na webových stránkách provozovatele. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do pátku. V případě dohodnutého termínu masáže v sobotu, neděli nebo o svátcích je k ceně každé masáže účtován příplatek 100 Kč za hodinu masáže (platné od 1.1.2026).

3. Reklamace služeb

Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.

4. Dárkový poukaz

4.1. Použití dárkového poukazu
Dárkový poukaz lze použít na úhradu libovolné masáže z nabídky nebo poradenství ve výživě. U dárkového poukazu s uvedenou nominální hodnotou lze přesný druh a rozsah dohodnout při sjednávání termínu návštěvy, nebo před zahájením masáže. Popis jednotlivých masáží najdete na webových stránkách: www.masazecech.cz
Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem masáže pro ověření platnosti.
Dárkový poukaz je přenosný, použije ho ten, kdo s ním přijde.

4.2. Hodnota dárkového poukazu
Dárkové poukazy jsou vydávány bez nominální hodnoty. Je na nich vždy vykázán zakoupený čas, který lze vyčerpat. Takový poukaz lze používat do doby, než bude veškerý objem zakoupeného času zcela vyčerpán (např. dárkový poukaz na 60 minutovou masáž/mentoring lze využít jednorázově nebo 2x 30 minut, 1x 45 minut a zbylé minuty využít zase pro masáž/mentoring příští s případným doplatkem za čas navíc). Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost, ani z části, ani celý.

4.3. Platnost dárkového poukazu
Dárkový poukaz je časově omezen na 12 měsíců od zakoupení. Za ztrátu poukazu nenesu odpovědnost, náhradní nebude vydán, pokud se držitel dárkového poukazu nedostaví na sjednanou schůzku či masáž, poukaz (kód) propadá. Více viz bod 2.2 a 2.5.

5. Závěrečná ustanovení

5.1 Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti
Vstupem do provozovny vyjadřuje zákazník souhlas se svou povinností dodržovat pravidla bezpečnosti práce a prevence rizik na pracovišti provozovatele a povinností dodržovat bezpečnostní pokyny obsluhujícího maséra a poradce.

5.2. Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1. 11. 2025.


Powered by Blogger.